Uppdatering träning!



Träning 10 juli Spanien: Löpning 7,4 km på 41.26 min med Ragnar och Lars.

Träning 14 juli Spanien:
Jogging/"bergsbestigning" ca 45 min med Frida.

Träning 23 juli: Löpning 6,4 km på 35 min.

Träning idag 25 juli: Löpning 6 km på 30.34 min med älsklingen.


Det har inte gått helt lysande vad gäller min träning på sista tiden. Både jobb och semester har prioriterats, men nu jäklar ska jag sätta fart på benen igen! I Spanien gjorde jag och Frida ett roligt träningspass där vi tog oss upp för ett högt, högt snårigt berg och sedan blev det en hel del fotande ut över havet, se bilderna ovan! Ett löppass blev det också och jag måste säga att jag ändå är stolt över att ens ha tränat på min utlandssemester! Idag kändes löpningen toppenbra och tack vare Kristoffer fick jag lite extra push! Nu kör vi. Halvmaraton 11 september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0