Resfeber?


Jag vet inte riktigt hur jag tänkt denna gång, men jag har inte ens börjat packa än och vi åker om 24 h! Vanligtvis brukar jag börja packa typ 3 dagar innan vi ska åka, men nu känner jag mig bara totalt oförberedd på det här. Tiden gick så fasligt fort och imorgon åker vi till Spanien. Det känns så plötsligt! Idag ska jag och Kristoffer i alla fall åka och fixa det sista och sedan börja packa. Ikväll har jag tänkt mig en lång löptur, men joggingskorna ska även med till Spanien ifall jag får för mig att löpträna i 32 graders värme... Mmm.. Jag kan inte säga annat än att jag längtat i alla fall, detta kan komma att bli den bästa resan på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0