Mån-Dagens


Idag är det en riktigt trött måndag för min del och därför trötta kläder - jeans från MQ Zoul och tröja från Monki. I helgen har det bara blivit jobb, både på Apoteket och på Arla och därför har jag endast sovit 6 h/natt tre nätter i rad, vilket varken min kropp eller knopp klarar av. 8 h ska det vara. Minst! Idag har jag haft tre föreläsningar i skolan och nu håller ögonlocken på att trilla igen för hundrade gången. Strax blir det en tupplur. Sömn är verkligen guld värt ibland, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Elinhh

Haha där e den där Monki tröjan. Som INTE var så snygg på mig... JA sova e så jävla nice. Jag förstår dig. Gå och sussa tidigt. pussokram

2010-01-25 @ 19:17:43
URL: http://elinhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0