Sön-Dagens


Har precis kommit hem från bion Farsan som jag och Angelica såg på Söder efter en fika. Filmen var en besvikelse. Inte särskilt rolig och det hände inte så mycket heller, seg helt enkel. Inte värd att betala för! Nu ska jag försöka klura lite på mitt arbete medan jag kikar lite på Wallander på fyran. Ensam. Ja min älskling jobbar sönder sig själv just nu. Han är hemma i 5-6 h och sover sen drar han och jobbar igen. Imorse kom han hem 7.30 och åkte till jobbet igen kl 14. Poliser verkar inte ha det lätt alltså, för att inte tala om deras flickvänner. Saknar saknar saknar!

 


Kommentarer
Postat av: Fridis

DARLING! jag sag det, men kunde inte ringa upp for hade inte tillrackligt med pengar. Ring upp igen nar du kan! <3<3<3

2010-03-01 @ 10:25:06
URL: http://alifedownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0