Sjukgymnaststudenter i Åre!


Maria och Lollo! Varma och glada, hittills...


Första dagen i backen. Julia och jag med fruset hår!


Julia och Calle tänkte att Jäger skulle göra oss varma...


In på het afterski kl 15!


Hoho



I backen dag 2. En vacker men desto värre ännu kallare dag, -21.


Påklädd är rätt ord. Det ska föreställa mig i alla fall.


Väntar på brädåkarna som vanligt...


7 pers i samma lägenhet.


Carl och Carl!


Början på ett jäkligt roligt förkrök med ALLA.


Smile!


På Bygget. Mina två favoriter med klasskamrater i bakgrunden!


Jullan och jag!


Kommentarer
Postat av: Elinh

NEJ MEN GUUD! Du har ju läppstift! Helt jävla otroligt! Kul iaf!!

2010-02-04 @ 13:35:45
URL: http://elinhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0