Medicinska ämnen 2

Igår skrev jag min hittills längsta tenta på 5 h! Jag satt kvar och skrev in i sista sekund och hann inte kolla igenom tentan efteråt, vilket känns sådär! Men det brukar gå vägen i alla fall. Såhär känner jag ju alltid...

Igårkväll hade vi sedan tenta-middag på en grekisk restaurang, jag och de bästa - Julia, Maria, Calle och Andreas. Skitgott och väldigt trevligt. Därefter gick vi och mötte upp resten av klassen på ett annat ställe på Söder och drack vin, shootade sambuca m.m! Tillsist hamnade vi på Stureplan och mötte lite annat folk från skolan, drog hem vid 2-tiden.

Nu är jag hyffsat seg i huvudet men ska bege mig till skolan strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0