Mat


Idag har jag och älskling storhandlat. Tur att vi har hiss säger jag bara för vi slog rekord i både mängd mat och kostnad tror jag! Det blev i alla fall väldigt mycket bra och god mat. För finns det något bättre än ett välfyllt kylskåp?


Nu har jag precis gjort mat samt matlådor för morgondagen i skolan. Det kan ha blivit den godaste salladen på länge! Tonfisk och Mango Raja sås på det, som syster tipsade om! Nu blir det vila i soffan resten av kvällen. Jag är förkyld för sjuttioelfte gången och måste vila, jag är verkligen äckligt trött idag. Resten av veckan kommer nämligen att bestå av tentaplugg.


Kommentarer
Postat av: Elinh

Fan vad härligt, gott det ser ut, mums!

2010-02-09 @ 09:23:40
URL: http://elinhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0