REA-shopping


Frida och jag


Älskling och Ragge


Alltså det här med jullov, det är underbart. Helt fantastiskt underbart. I måndags var jag, Stoffe, Ragge och Frida i Nacka forum för lite shopping. En kort visit men en mysig sådan och jag fick med mig en ynka cardigan från Zara.  Åkte hem till Anki efter detta och kramade henne hejdå inför Australien... Köpte sedan hem sushi till middag och på kvällen blev det bio - The town, som var svinbra! Idag har jag och älskling däremot flängt runt i hela 8 h på Barkarby outlet och i Bromma Blocks. Kristoffer har köpt kläder för flera tusen och jag fick med mig lite träningskläder och en skjorta. Lunch hos mamma, fika i Barkarby och så blev det sushi till middag igen, i Bromma. Kvällen har varit slapp med filmmys och massa gott! Imorgon blir det tvätta och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0