Yesterday



Igår morse vaknade jag med årets träningsvärk i framsida lår! Tog mig i alla fall till stan trots lite svårigheter att gå normalt, hälsade på Frida D på Apoteket och svalde en ipren, tog en fika med mina saknade klasskamrater Maria och Andreas, fick skolångest inför måndag för att sedan möta upp Frida R som skulle shoppa lite. Därefter åkte vi till fältöversten, handlade god mat och gick hem till henne och Ragnar på gärdet. Lagade mat och inväntade min man för en mycket trevlig kväll med mat, vin, kaffe och cheesecake! Mysigaste. Två sommarlovsdagar kvar nu och det känns otroligt tungt! Pallrade mig upp så sent som 10 imorse och höll ändå på att dö av trötthet. Hur ska detta gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0