Träning - Torsdag 22 april


Har precis varit ute och sprungit lite terräng! 8,4 km på 44 min. Nu har jag äntligen fått tillbaka mina träningsrutiner igen efter min långdragna förkylning, vant mig vid terrängen och insett att vad härligt det är att få springa utomhus! Trots att det regnar och trots att det borde vara en vårdag på 20 grader och inte 5 grader. Idag har vi förresten fått öva inför våra hälsotester i skolan, gjort bland annat åstrands cykeltest, räknat på syreupptag och mätt midjemått. Kunde ni tro att om jag blir 8 cm fetare så räknas jag som en i riskgruppen för farlig bukfetma?! Vad ska man säga. Det var inte mycket marginal alltså. Haha!


Kommentarer
Postat av: Elinh

aa men okey, då kan jag väl redan nu uppsöka läkare...?! lätt 8 cm större än dig!

2010-04-22 @ 20:13:12
URL: http://elinhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0