Mysig dag


Kort skoldag idag 9-12, lunchade med klasskompisarna och åkte sedan till stan för att träffa Sanna som jag inte sett på väldigt länge! Vi gick direkt mot Kungsträdgården och satte oss på en uteservering och fikade/pratade i solen i över en timme. Solen stekte och vi kunde sitta i bara t-shirt, sjukt härligt! För första gången i år! Vid halv fyra åkte jag mot pappsen för övningskörning. Körde runt i Spånga/Skälby/Vikjsö/Jakobsberg i drygt en timma och det gick bra. Jag fick "svänga mycket idag", som jag sa. Haha. Nä, men det blev mycket övning idag pga mycket trafik, nya miljöer och många rödlysen och korsningar. I år blir det körkort! Efter körningen bjöd pappa på middag på en grekisk restaurang. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0