Morning

Sitter hemma i mammas hus just nu, ensam. Sov här inatt eftersom jag slutade jobbet på Arla så sent som 23 igårkväll. Väldigt ensamt, för mamma är utomlands! Sov i hennes vanligtvis sköna säng, men har skruvat på mig konstant och drömt konstiga drömmar hela natten. Att vara ensam är inte min grej.

Nu äter jag frukost, väntar på att kroppen ska vakna så jag kan ge mig ut på veckans första löptur i dessa "nya" trakter i Viksjö! Därefter måste jag ringa någon, såhär ensam vill jag inte vara på Påskafton! Imorgon är det jobb på Arla igen, 6.45 - 15.45 och sedan ska jag åka tillbaka hem till min älskling i Enskede!


Förresten. Jag övningskörde med pappa igår, vilket jag inte gjort på 3 månader, men det gick fan skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0