Min tisdag


Idag har det verkligen varit en fin och solig vårdag i skolan då vi kunnat sitta ute i bara t-shirt på rasterna. Helt underbart. Skola 9-16 med bra föreläsningar om hälsa i arbetet samt ryggsmärta. Efter skolan blev det hemgång och matlagning, lax och bulgur.



Efter lite vila i soffan med Kristoffer var det dags för mitt första gympass på länge. Förkylningen har nästan lagt sig och jag har saknat träningen så mycket att jag fått abstinens nu på slutet! Så vi tog våra cyklar, promenerade till OKQ8 och fyllde luft i mina helt utmärglade däck, tog oss en kaffe och cyklade sedan iväg till gymmet. Jag hängde på Kristoffer idag och körde hans övningar så nu är mina muskler fasen mer slut än någonsin efter ett gympass!



Våra fina bästa cyklar! Jag har fått min mammas "gamla", som nästan ser helt ny ut, och Kristoffer har fått sin farfars gamla. Så snällt! Nu ska jag bannemej cykla hela våren och sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0