Ill

Fasen vad trist det är att vara såhär förbannat förkyld. Påsklov har man också. Vaknar mellan 5-7 på morgonen och har fukostmys med älsklingen och pillar lite på datorn. Somnar om vid 8 och vaknar nu. Känner mig hyffsat kry när jag är hemma, men när jag kommer ut på stan, som igår när ja träffade Frida och Hanna, så känner jag mig tokfebrig! Var hos mamma igår också och färgade och klippte håret lite grann! Åt mat och säkert 1 kg färska jordgubbar. Very nice.

Nu håller jag och mamma på att planera lite jobb för sommaren, blir mestadels Apoteket, men lite Arla också. Idag kanske det även blir en liten träff med Angelica, hur jag än mår, jag måste ut!

Ps. En rolig sak är i alla fall att jag fick VG i den senaste kursen med.
Sjukgymnastik 6. Två VG i rad och det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0