Ett förj-vla tråkigt påsklov

Imorgon är det skola och jag vill bara säga  ä n t l i g e n ! Klarar inte riktigt av att hantera ledig tid och särskilt inte då jag är och har varit sjuk i 7 dagar nu. Dvs hela påsklovet. När mina rutiner bryts så bryter även jag ihop. Jag hade tänkt mig hårdträning detta lov, löpning och massa styrketräning, men inte blev det så. Har istället varit förbannat sjuk, känt mig ensam, ynklig och rastlös. Ja, allmänt depp. Tro det eller ej, jag tror jag grinat varje lov nu det senaste året för att jag har så tråkigt emellanåt. Inte normalt. Jag uppskattar ledig tid när den ger mig något, är värdefull på något sätt, men detta har bara varit ett lov då jag velat att tiden ska fördrivas, bli frisk och kunna träna igen, och ännu är jag inte där. Värdelöst. Tack för min klagan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0