Mån-Dagens



Nya jeans från Cheap monday, ny kofta från Indiska och skor från Converse.

Åh ni anar inte vilken skolångest jag har! Det är otroligt intressant och lärorikt att läsa om världens alla sjukdomar men det är faktiskt lite mycket nu. För det första så förstår jag inte hur vi ska kunna lära oss allt detta på så kort tid - när det är så många föreläsningar kvar och jag har korvstoppning i hjärnan redan nu, och dessutom är det heldag varje dag. För det andra så har jag problem med min trötthet. Det finns ingen ork kvar till att plugga. Inte när jag jobbar också. I nuläget är jag ledig 4 dagar i månaden, då är jag inte så pluggsugen kan jag säga. Haha. What to do? Jag är nog bara ovan så här i början... av termin 3! Det står mellan plugget och jobbet I guess. Jobba mindre - plugga mer. Det skulle vara en skön lösning, om jag vågar offra de där tusenlapparna vill säga! Vad skulle ni gjort?


Kommentarer
Postat av: emelie

haha då är vi likadana ;)

2009-09-07 @ 21:40:21
URL: http://emelieflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0