Träning - Tisdag 13 oktober


Det blev en kort sväng på gymmet idag pga en olidlig stank av svett i hela tjejgymmet. Ventilationen måste ha totalkollapsat och sedan har väl någon passat på att svettas ut varenda liten droppe kroppsvätska. Groteskt var det. Jag och Jane slogs av en vägg när vi öppnade dörren och om jag inte varit helt kry idag hade jag nog lagt en pizza! Men, vi klarade oss en stund. Jogging dit och hem 3 km + 35 min styrketräning blev det i alla fall. Jag körde mest armar, mage och rygg då jag har enorm träningsvärk i benen sedan loppet i förrigår! Men härligt är väl det.



Kommentarer
Postat av: ESMERALDA

Åh, Tack så jätte mycket. Glad jag blir.

2009-10-13 @ 22:22:07
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0