Jag är lite arg nu...

Jag klev precis ut ur en taxi här utanför porten. Tydligen inte vilken taxi som helst, insåg jag, efter en stund tillsammans med taxichauffören. "Varför är bilen så fin? Varför har chaffisen kavaj, skjorta och slips? Varför stänger han dörren åt mig? Varför pratar han så vänligt med mig och frågar om kvällen, för att till sist släppa av mig och se till att jag går åt rätt håll?", tänker jag. Sedan ser jag priset. DUBBELT så dyrt som vanligt!!! Chock. Det fick mig att minnas att han 5 min tidigare sagt att han brukar köra limmotaxi i vanliga fall....

Med detta vill jag säga att jag är nästan 400 kr fattigare. Fan också.

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHA! :D vännen då!

2009-10-22 @ 09:17:06
URL: http://elinagoransson.blogg.se/
Postat av: Elinh

HAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAAHHAAHHAAAAAAAAAAAAA!

2009-10-22 @ 11:57:17
Postat av: Ida

haha aaaaaaa det kan man säga. å det var ju fan inte värt det. jag e lite ledsen i ögat nu. brukar kosta ca 200 :(

2009-10-22 @ 12:14:20
URL: http://idajosefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0