Where's the blondie?

Jag känner mig j-vligt beige i min nya hårfärg. Jag grubblar över mitt hår hela tiden, jag vet, men hår är läskigt viktigt för hur man känner sig. Jag vill verkligen ha blonda slingor i håret för just nu känns det så tråkigt, beiget och dassigt - åtminstone i vissa ljus! Jag ändrar uppfattning hela tiden, men fortfarande - jag får en chock när jag ser mig i spegeln, varenda gång!

Jaja... Idag har jag introducerats på min nya praktikplats, precis 50 m från vår lägenhet här! De var väldigt gästvänliga och vi var så välkomna så! De hade till och med fixat egna skåp till mig och Jane som de skrivit våra namn på - gulligt. Jag kommer i alla fall vara på ortopeden dessa 5 veckor, vilket känns bra då jag även fått två riktigt härliga handledare!


Nu blir det löpträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0