Värk

Jag som trodde att jag mådde bra! Men ikväll mår jag sämre än igårkväll. Nu har jag inte bara ont i armen utan även i huvudet, känner mig sjuk, trött, varm och öm lite överallt. Som en vekling. Jag som vill träna och behöver plugga på både det ena och det andra. Imorgon bör det tydligen vara lite bättre! Säger dem. Hope so.

Slut på gnäll-Ida! Idag har vi varit på KS Huddinge på Lungrehab och fått träffa patienter med KOL och lungfibros, gjort lite gångtester, syremättnad och kikat på deras träning i gymmet. Inte vad jag vill syssla med, men intressant ändå. Imorgon ska vi till ortopeden och ha en egen patient i grupp, ta anamnes och göra undersökning. Är nyfiken på vad det kan vara för en!


















Och så en liten hälsning till er. Än en gång... Jag saknar er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med massa massa massa!!!!! <3

2009-11-18 @ 06:41:48
URL: http://alifedownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0