Sundaysmile


Denna helg har mestadels bestått av jobb. Apoteket i lördags 11-16 och sedan Arla idag 6.45-15.45. Sjukt skönt att bara ha Arla på söndagar nu, och jag känner mig faktiskt en gnutta fräschare än vanligt efter en sådan här vecka! En sådan vecka som denna, som egentligen aldrig har ett slut. Men glad är jag ändå - det finns ju så mycket att se fram emot vad gäller skolan, mycket nytt som kommer leda till så mycket erfarenhet!

Idag har jag även övningskört. Från Spånga och hela vägen hit till Enskede! DOCK med pappas automatbil, haha. Men det var i sig en erfarenhet det med, trafikkaos var det också. Globenrondellen var inte heller den lättaste - paniiik och massa bilar överallt. Men det gick bra trots det!

Snart ska jag och älsk slå på tv6 och kika på Paradise hotel, första avsnittet! Brukar vara underhållande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0