Onsdag

Shit vad jag är trött hela tiden. Trött i huvudet av alla nya intryck och den nya miljön på sjukhuset. Det är fruktansvärt roligt och så mycket att lära! Det jag får göra är att hjälpa patienter med frakturer att komma upp ur sängen, gångträna och hjälpa dem med övningar för att bibehålla rörlighet och styrka i benen. Alla jag har träffat hittills är patienter med höftfrakturer, gamla gamla söta små tanter på 95 år. Urgulliga är de, och tacksamma! Imorgon ska vi få lära oss att skriva journal och efter det blir det lite föreläsningar på skolan. Nästa vecka ska jag få hålla i ett gympapass för benamputerade, ja det finns många sånna!

Just nu är jag bara trött, längtar efter sömn, träning och shopping.

Här har ni en bättre bild på min nya hårfärg. Imorgon ska det göras blonda slingor!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0