Mitt livs största misstag!

Idag lät jag mitt hår färgas med mörkblond färg, för att det sedan skulle färgas med blonda slingor igen för att skapa lite mer nyanser. Men mitt hår blev MÖRKBRUNT och inte MÖRKBLONDT! Årtiondets värsta ångest. I med blonda slingor, men vilket sedan resulterade i att mitt hår är brunt/blondt uppe på huvudet och grått/svart/brunt nere i hela topparna. Jag ser ut som en kärring med långt grått hår.

Det här är nog det största misstaget jag gjort, någonsin. Hjärtklappning, gråt och panik hela dagen. Jag vill bara fly från mig själv, för jag är inte jag längre. Ida med långt blondt hår är borta, finns inte mer. Jag vet att man aldrig kan ångra något man gjort, men jag skulle så gott som göra vad som helst för att få detta ogjort. Säg att detta är en hemsk mardröm någon! Tragiskt nog så vet jag att jag imorgonbitti kommer vakna, se mig i spegeln och börja böla.

Ge mig min identitet tillbaka! Mitt fina fina blonda hår. Jag älskar det mer än någonsin nu. Imorgon ska jag och mamma försöka igen, för snart dör jag i en djup ångestattack.


Jag börjar nästan lipa när jag ser detta foto. Jag vill ha tillbaka mitt hår. Nu.


Kommentarer
Postat av: Frida

MEN ALSKLING!! Gar sakert att ordna. Dessutom ar det sakert jattefint. Jag vill se en bild, ar det mojligt? Ska du ha kvar det eller forsoka bleka det? Hur som ar du alltid underbart fin!!! LOVE YOU! <3<3<3

2009-11-22 @ 08:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0