"VAR GOD BETALA"


Idag blir det ingen träning. Vilodag inför Vårruset som är imorgon. Inte för att 5 km är någon match. Men jag vill ändå vila benhinnorna mina. Kollade på vädret nyss och det ser ut att bli fint till kvällen imorgon. Hoppas hoppas! Eftersom vi ska ha pick-nick på Universitets ängar efter loppet, regn vore då väldigt oönskat.

Ikväll har jag och Kristoffer tvättstugetid. När vi var nere nyss och skulle sätta igång maskinerna (trycka på start) så visar displayen bara "VAR GOD BETALA". ?!?!?!? Om och om igen... Maskinerna går alltså inte att få igång. Vi bara "VAAA?! Skämt? Menar de att vi ska dra vårt VISA-kort här nu eller?" Till sist, när vi hade gått ut för att sedan gå in igen så fungerade det. Tvättmaskinerna spelade oss ett spratt helt enkelt, kan man säga. Knäppt i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Elina

Tänkte åka dit i juli nångång, tivoli låter kul! Det ska jag kolla upp! Vad ska ni göra i sommar?

2009-05-27 @ 11:13:05
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0