Ut med hela arslet



Nu har jag jobbat en hel helg. Är helt slut och har ont i hela kroppen. Fredagkvällen på Grönalund var jättemysig och igår efter jobbet blev det bio med syster och Daniel. Vi såg 3D-filmen Coraline, väldigt mysig film! På vägen hem i bilen så var det ett par killar som körde om oss på motorvägen, drog ned rutan på bilen och ut med hela arslet, och moonade! HAHA. Det var riktigt otippat! Men sjukt kul. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall!

Nu är jag  ä n t l i g e n  hemma med min älskling igen. Snart blir det film och choklad! Imorgon ska jag få springa igen tänkte jag! Har inte tränat på 6 dagar nu!


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja usch, begravingar är hemskt!



Absolut! Jag vet att jag och alex kommer haha! Även kanske Nathalie och helene, tänkte fråga therese också om det är ok? är det några från dina crew som kommer?

2009-05-18 @ 09:08:03
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0