Träning måndag 11 maj

Ikväll sprang jag och Jane ihop igen. Terrängspåret 2 varv + lite flack löpning som slutade på 1 mil. Tiden blev 58 min. Riktigt härligt!

Mina benhinnor gråter dessvärre nog idag. Kanske drabbas av en stressfraktur i benen om jag inte vilar inom en snar framtid.
Saken är den att J A G  V I L L  S P R I N G A!  Inte vila. Har 3 lopp framför mig, och dessutom har löpningen blivit en stor glädje i mitt liv som jag inte kan vara utan nu.

Vet inte hur jag ska bära mig åt med detta. Bli bra i benen ja. MEN. Inte löpträna? Bara gymträna? Hur länge måste jag vila? Kommer det att gå över? Hjälp mig! Även om det smärtar i benet så smärtar det i psyket och hjärtat att sluta springa för en tid....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0