Träning söndag 10 maj

Har precis kommit in från en joggingrunda på 5,3 km. 29 min blev tiden.
Benhinnan kändes olidlig till en början men det släppte sen när jag väl fick upp farten. Jag hade en man som sprang framför mig i spåret hela tiden, så han fick bli min "morot". Sprang i hans tempo och det kändes bra.

Det är verkligen helt galet vad mycket folk som är ute och springer och tränar nu för tiden
, man springer ju inte ensam en sekund där ute i skogen. Bra är väl det!

Det var i alla fall riktigt skönt med lite löpning nu eftersom den här söndagen i övrigt bara har bestått av att dega. Hela morgonen.

Nu ska jag ner i tvättstugan igen också. Älskling bara pluggar och sover. Därav min rastlöshet idag.


Kommentarer
Postat av: Elina

Fick du mitt sms?



Äta lunch på Ginos på tisdag med Alex och Nathalie.

Du kan ju komma när du slutar?

2009-05-10 @ 21:00:16
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0