Gympapass

Idag har jag sovmorgon! Fantastiskt såhär efter en tenta! Bortsett från att jag blev väckt av pojkvännen vid halv 6 imorse och sedan fått en massa sms vid 8-tiden ifrån förvirrande klasskompisar, så har det ju varit skönt... Haha. Jaja, lite extra har jag i alla fall fått sova och nu kan jag gå runt och mysa i lägenheten någon timme innan jag ska åka.

Idag blir det bara ett gympapass i skolan, för att vi sedan ska lägga upp ett pass på egen hand som ska köras med klassen, typ nästa vecka? Lär bli kul, haha! Efteråt tänkte jag och Maria köra lite styrka på gymmet. Insåg att vår träningsperiod är "över" efter den här veckan och snart ska vi mäta upp våra framsteg, så igår pressade jag mig själv och gick ut och sprang i ca 40 min fastän jag var dötrött... Shit, måste träna meeer!

Bara en bild bara för att ha med en bild. Fridays förra året, då jag fyllde år! Fyller ju faktiskt år om ca 1 mån, 21! Ångest ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0