Zombie

Så nu har jag jobbat min första natt. 1 natt avklarad av 17 nätter. Vaknade för 1,5 h sen och har bara sovit 5,5 h. Det är svårt att sova på dagen, det är så ljust och man är inte van! Jag hade hellre varit ute i solen och gått runt på stan eller något... Men men. Det gick i alla fall bra att jobba. Tröttheten var inte så påtaglig. Jag kände mig mest bara som en zombie. Hjärnan sov med kroppen var vaken. Typ. Det värsta var nog hungern. Vid 2 inatt så trodde jag att jag skulle spy för att jag var så hungrig! Så vi gick och åt. Köttfärssås mitt i natten? Helfel för magen blir det. Skönt var det att jobba 8 h istället för 9 h i alla fall!

Imorgonbitti efter jobbet kommer jag att åka hem till mamma och sova där istället, så slipper man förlora 1,5 timmes sömn på att åka ända hit till Enskede... För det sög!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0