Lördag & Söndag

Igår blev det middag och massa gott hemma hos pappa. Kollade på urkass fotboll och sedan sov jag över där. Sov 11 h inatt och imorse övningskörde jag i ca 1 h. Gick susen! Åkte sedan med syster och Daniel till Nacka Forum. Har faktiskt aldrig varit där förut. Fint och stort centrum med bra butiker i alla fall. Köpte mig en leopardklänning, ett nitskärp och nya blå handdukar till badrummet. Lunch blev det också.

Nu har jag precis kommit hem, dricker kaffe och väntar på att Kristoffer ska komma hem! Vi har inte umgåtts, verkligen umgåtts sen valborg 30 april. Men nu är det sommarlov för oss båda och vi har all tid i världen! U n d e r b a r t.






Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, de går ju att skicka tillbaka om de inte skulle passa :)

Nej, Linköping har en av Nordens största studentbaler. Man tränar i ett halvår på en massa danser. Sen har man uppvisning för 4000 människor :) Svårt att förklara :P

2009-06-07 @ 17:38:56
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess
Postat av: Elina

Vi var också i nacka, fast igår :D jättefint ju! synd att det är så långt!



Skulle ha ringt dig idag, men jag har inte hunnit, såg att du ringt igår. Sorry!



visst är jag ledig, jobbar på fredag sen vet jag inte hur resten av veckan ser ut, när kan du?

2009-06-07 @ 21:33:03
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0