Träning Söndag 21 juni



Fint väder var det ute ja! Höll på att fullkomligt smälla av där ute i terrängen, och särskilt sista biten över ängarna. Gassande sol rakt i ansiktet. Sträckan blev i alla fall 8 km. Tungt och jobbigt var det! Tiden blev därför 48 min. Jag tror jag nu i fortsättning av sommaren kommer att springa på eftermiddagen/kvällen. Den här värmen nu på dagen tog verkligen kol på mig! Med andra ord så kändes det inget vidare idag med löpningen. Skyller på värmen, men jag är väl också lite ur form efter de senaste 2 veckorna som varit rätt slappa.



Kommentarer
Postat av: Elina

Hon älskade den! Tyckte det var jättekul!



När börjar nattjobbet? Inatt?

2009-06-21 @ 21:53:59
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0