Torsdag

Har precis kokat en hel termos med kaffe. Laddar inför att åka till Odenplan och Studentpalatset där vi antagligen kommer att befinna oss hela dagen. De har nämligen bara äckligt kaffe där, som smakar bränt! Så tar med mig mitt goda Zoega. Bästa kaffet, helt klart. Imorgon är det tenta! Hoppsan liksom. Känns som om jag bara slöpluggat hela veckan. Längtar bara till vår lilla avslutningsfest imorn med klassen, som lär påbörjas redan strax efter tentan, kl 12! Vi firar då SOMMARLOV.

Btw, mitt ben blir inte bättre. Gör ont för varje steg jag tar. Skit....




Kommentarer
Postat av: Kim

Klänningen är ifrån Motel, märket finns på Nelly.se men dem har inte just den klänningen. Den är i jeans och tubtopp och helt underbart snygg! Men den kostar 600:- och det är en sån där klänning man bara kan festa i och en man nog tröttnar på rätt fort tyvärr. Men snygg som tusan!

2009-06-04 @ 10:40:18
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0