Tisdag eller?

Oj. Här vaknar jag kl 17 och ser vilket dunderväder det är ute. Men, jag var tröttare än någonsin efter denna natt. Somnade 7.30 och fick nu sova mina timmar. Underbart! Även om jag vaknade en hel del ggr, så tvingade jag mig själv att sova meeer. För fy fan vad jag kände mig knäpp i huvudet inatt - svamlade, yrade och kände att jag skulle trilla ihop hela tiden pga att allt bara snurrade. Hemskt. Men nu mår jag mycket bättre! Har suttit ute i solen ca 30 min, det gör susen för att pigga upp lite. Imorgon ska jag bannemej upp tidigare för att sola lite!


Syster och jag i Spanien.

Jag vill vara på en strand nu! Sista minuten efter sommarjobbet JA!



Kommentarer
Postat av: Elina

Jag förstår dig helt, du måste vara helt slut! Synd för dig att det ska vara så fint väder nu då! Hoppas du vänjer dig snart att vara nattmänniska, vi får väl träffas någon dag, du kan ju komma till mig innan jobbet om du vill :)

2009-06-24 @ 11:37:30
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0