Sova

Fan, det gick inte att sova längre än såhär. 9 h är det jag mår bra av och så blev det. Somnade 3 inatt och vaknade nu kl 12. Jag får helt enkelt ta en powernap sen i eftermiddag. Annars kommer jag avlida av trötthet inatt! Jag har faktiskt lite ångest över det här med nattjobb. Vissa klarar det jättebra, andra inte... Vem av dem är jag? Tre veckor är en lång tid, för att inte tala om 8 nätter i rad!


Idag har jag tänkt mig en löprunda i alla fall! Som jag ser  m y c k e t  fram emot efter denna tjockishelg! Det känns dessutom som om det var ett tag sen jag tog mig ut på en riktig löptur här ute i spåret. Får se hur långt det blir idag. Fint väder är det i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Elina

Dom kom nu! :D var tvungen att lägga in dom på datorn!

2009-06-21 @ 12:18:41
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0