Parloppet - Tisdag 16 juni


Ikväll sprang jag och älskling Parloppet ihop! 5 km var och sedan lades våra två tider ihop. Efteråt blev det även pick-nick med bullar och äpplen i gräset, tillsammans med David och Erika. Styrketräning 45 min blev det också då vi knallade förbi gymmet på hemvägen. Armar och mage blev det idag. Bra dag med rolig träning!

RESULTATEN FRÅN PARLOPPET
Klass: Mixed
Min tid: 23.30 min, plats 340 av 1038 pers 
Kristoffers tid: 22.40 min, plats 271 av 1038 pers
Sammanlagt: 46.10 min
Placering: 115 av 512 par


Wiihoo. Vi är nöjda! Känslan var dock desto sämre. Jag kände mig verkligen ur form idag och trodde knappt jag skulle ta mig igenom banan. Tung som bly och så hade jag en känsla av mjölksyra i hela kroppen. Även i armarna? Grymt äckligt. Jag var svag idag helt enkelt. Efter vätskekontrollen vid 2,5 km tog jag tag i tempot i alla fall och det slutade ju helt ok trots allt. Mitt mål var att springa under 24 min och det gick ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0