No life

Shit. Jag har inget liv. Och har därför inget vettigt att skriva. Jobbar på natten, och sover bort dessa fina dagar. Eller jag sover inte så himla länge men ändå. Jag kommer vara blekast i hela Stockholm efter dessa 3 veckor! Får ta och lägga mig i solen när jag kommer hem till mamma nästa vecka. Vår egen balkong är endast täckt av skugga om dagarna... Surt.

Har i alla fall kollat på U21 nu på kvällen! Sjukt spännande. Sämst att Sverige loosa som dem gjorde...  De spelade bra! Men så kan det va. Nu bär det av mot jobbet snart igen.


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kommer alltid att vara blekare än du, så du kan vara lugn! ;)

Lycka till på jobbet! Nu går jag och sover :)

2009-06-26 @ 22:01:18
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0