Nervis

Jobbhelgen min är nu över, tack och lov. Det är påfrestande att jobba när man haft ledigt en vecka faktiskt! Haha. Om bara 1 vecka väntar dock 3 veckors nattjobb! 23-07. Det är nästan så att jag är nervös. Jag är ju morgonmänniska! Hur ska detta gå?! Väntar och ser med spänning. Många säger att man blir knäpp av att jobba natt. Och dör i förtid gör man också... Grattis till mig.

Om 2 dagar springer jag och älskling Parloppet! Premiär för i år. Ska bli svinkul. Hoppas det inte regnar då, och hoppas att min träningsvärk gått över, och hoppas att min hamstrings håller! Vilodagar nu, 3 dagar i rad. Borde bli bra. Fan, jag är ju tävlingsmänniska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0