Måndag och ledig

Idag blev det sovmorgon fram till 10. Sedan åkte jag in till stan och hämtade ut våra nr-lappar på Löplabbet. Vi var visst dubbelanmälda så jag fick med mig fyra startnummer hem. Därför ska nu David från mitt jobb plus hans tjej springa med oss. Känns ju onödigt att slänga 2 startplatser i sjön! Det blir kul det här. Vädret lovar sol också!

Nu ligger jag och Kristoffer i soffan och myser. Vi kollar på en film, men som vi nu pausat för att han somnat. Så söt! En lunch på Sandy´s hann vi med i stan idag också. Och så stötte vi på Julia och Stina också! Har inte setts sen skolavslutningen, 10 dagar sedan. Lång tid när man alltid ses varje dag normalt sett. Så i veckan lär vi ses på en fika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0