Ledsen

Idag har det bara pluggats på Studentpalatset i princip hela dagen, 9-16.

Just nu sitter jag hemma och läser i min anatomibok om skador på hamstrings. Hos löpare uppstår det lätt bristningar i hamstrings pga den kraftiga belastning som musklerna utsätts för. Ofta är det så att musklerna på lårets framsida är starkare än hamstrings och de klarar då inte av att bromsa kraften som de utsätts för. Muskelfiber brister, ofta då man är för dåligt uppvärmd eller är överansträngd i musklerna. Detta låter som en trolig diagnos för min del...

Usch. Jag känner mig fruktansvärt ledsen och nere över där här. Helt sant. Vill bara gå och dra täcket över huvudet, sova och hoppas på att vakna då det är bra igen...






Kommentarer
Postat av: Elina

Förstår det! Usch! Hoppas det blir bra snart!



Ja jag vet, en liten tjockis unge :D

2009-06-03 @ 09:38:55
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0