Inredning

Igår hyrde jag och Kristoffer bil för ett dygn. Ivriga som vi är (och har varit länge nu) att handla inredning till lägenheten. Tidigare har det nästan ekat här inne. Men nu har vi handlat prylar för över 6000 kr på Ikea, Hemtex, m.m. Inte riktigt vad vi tänkte, men fint kommer det att bli!

Nu sitter jag hemma, ensam, i en stökig lägenhet. Grejor överallt. Kristoffer drog nyss och lämnade tillbaka bilen och sen ska han iväg till segelbåten och segla resten av kvällen. Och här sitter jag. Träningsvärk har jag också, så träna känns olämpligt idag. Regnar gör det också. Så det ser inte bättre ut än att jag ska röja upp här och sätta ihop skostället...





Kommentarer
Postat av: amanda

ha en bra dag i regnvädret ;)

2009-06-10 @ 16:12:19
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: Elina

ja visst kan vi det, jag har bara lunch i 30 min,kanske vid 11-12? jag börjar kl 7 så jag lär ju vara hungrig redan då :)när jag slutar måste jag till hässelby och hämta Leah.

vi kan ju ses imorgon annars, vad har du för planer då?

2009-06-10 @ 20:11:20
URL: http://elinagoransson.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja det är lite snålt..Jag ska träffa Elin på måndag, jobba på tisdag, äta tårta på öppna förskolan på onsdag, men det är på förmiddan, ska vi träffas efter det kanske? Om du kan :D



Hoppas det går bra att springa, hur är det med värken?



Btw, du måste ta kort när ni inrett klart och lägga ut på bloggen :D

2009-06-11 @ 18:01:18
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0