Träning Torsdag 16 juli

Idag blev det en hel del träning för min del! Vid 18-tiden tog jag på mig löparskorna, i med iPoden i öronen och stack ut och sprang 1 mil terräng här i spåret. Milen avklarades på 56 sköna minuter. Hemma igen så gjorde jag tacos. Älskling kom hem, vi åt och sedan ville han åka till gymmet. Jag hakade på och så blev det styrketräning 60 min! Först armar/rygg, sedan lite ben och rumpa och tillsist mage.

Underbar träning! Nu är jag helt slut och sitter och käkar honungsmelon här i soffan tillsammans med min snutt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag är otroligt nöjd, blir helt förvånad hur snyggt det är varje gång jag tittar mig i spegeln ;) men får se hur länga det håller, håller det 1-2 månader är det ju verkligen värt det måste jag säga :) jaha, så jag var i dina hemtrakter alltså! kul :)

2009-07-16 @ 23:32:21
URL: http://modeflickan.se/I´masuccess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0