Träning Tisdag 14 juli

Dagens löpning blev en kortare runda pga av lite tid, så jag ökade på tempot istället - 4 km på 20 min. 5 min per 1 km är ungefär det jag satsar på till milenlopp, men under träning brukar det alltid bli långsammare. Det ska ju vara behagligt att springa!

I alla fall... Skönt med lite träning innan Britneys konsert, som för övrigt var helt ok. Roligt framträdande att se på, mycket dansare och kul att titta på. Men sången. Ja det var ju playback. Eller hon sjöng en låt... Lite synd. Det var gratis i alla fall. Gratis är alltid trevligt och särskilt tillsammans med älskade vänner!



Kommentarer
Postat av: Elina

Åh va roligt! :D Skulle också velat gå :)



Det var inte alls svårt, gjorde en espresso, hade i lite socker, fyllde hela glaset med kall mjölk och sen massa isbitar, hur gott som helst!



2009-07-15 @ 09:40:33
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0