FÄRDIGJOBBAT FÖR I SOMMAR!

Okej. Det var svårare än jag trodde att ställa tillbaka min dygnsrytm. Somnade 2 inatt, inga problem. Dock vaknade jag 5.30 och har inte kunnat somna om. Så vi får se hur länge jag överlever denna dag. Men det är väl bara att hålla ut antar jag och invänta en rejäl trötthet inför kommande natt...


Igår var i alla fall syster och Daniel här på myskväll med mat, godis, nötter m.m! MUMS. Efter att vi kollat en knäpp film så tog syrran tag i min garderob medan grabbarna spelade Fifa. Storrensning. Massa ge bort och lite skräp blev det. Hur skönt som helst! Men FAN vad mycket kläder jag har! God... Något som jag tillåts köpa närmsta månaden är väl underkläder. Booring.

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja det måste vi! Onsdag blir bra, ska bara höra med Sophie när vi skulle träffas på onsdag. Har ju inte sett dig på flera veckor nu!

2009-07-13 @ 10:11:01
URL: http://elinagoransson.blogg.se/
Postat av: Elina

haha, tack :)

På gina, 99 kr :D jag har två i olika mönster, jättesköna!

vad har du för dig då? :)

2009-07-13 @ 13:54:11
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0