Hallå där

Här blir 2008 (som var ett riktigt bra år!) till 2009! Hoppas och tror att 2009 kommer att bli ännu bättre.

Så. Här är mitt nyårsfirande sammanfattat i 5 bilder...





Saker som händer och måste hända 2009
- Vi börjar termin 2 på Sjukgymnastprogrammet = TRÄNING
- Jag och ett tjugotal personer från klassen åker till Åre i slutet på januari
- Jag och älskling får vår lägenhet och blir sambos i februari!
- Jag fyller 21 år i vår. Usch fy och blä. Nu vill jag inte bli äldre!
- Jag måste ta tag i mitt körkort och börja övningsköra igen! Ta mig tid! I sommar!!

Det kommer mera I guess...

Kommentarer
Postat av: jch

Bra bilder

2009-01-09 @ 23:51:27
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0