Mitt hår

Nu när vi var i Kista och åt så fick jag en kommentar av tjejen som tog betalt; "Får jag fråga, är allt det där ditt hår?". Ja det är det! (Ser du väl!!) "SÅ himla fint och så himla fin blond färg!" säger hon sen... Tack tack.

Det var nog ett tag sen folk gav mig komplimanger för mitt hår! Kanske för att det vuxit till sig lite extra nu på senaste. Eller. Varenda människa brukar dock ta förgivet att jag har löshår! Kul.... Bara för att jag är blond och har tjockt långt hår så behöver det inte vara löshår bara för det. Bara för att många andra blondisar har det... Tråkigt. Jag funtar på att färga håret, men det går typ inte. Gick inte sist i alla fall. Eller klippa? Hmm. Törs inte.


Kommentarer
Postat av: Sanna

när flyttar ni Ida ? :D

2009-01-21 @ 21:05:31
URL: http://saanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0