Längtan

Idag har jag och mamma gått igenom hela källarförrådet med prylar, och jag får med mig både ett och annat inför min och Kristoffers flytt. Känns bra! Just nu söker vi bara en soffa, vilket vi har lite problem med då vardagsrummet har en lustig planlösning. Vi kikar in på alla möjliga sajter hela tiden och tittar på möbler. Det är jättemysigt tycker jag, fixa och dona och så! Skönt är det också att vi slipper göra om i lägenheten eftersom den är totalt nybyggd för oss! Jag längtar så!

Imorgon sätter plugget igång igen. Duktig som jag varit så har jag till och med pluggat lite grann nu på lovet. Jag har nämligen största tentan ever den 16:e. Träningsfysiologi, omgivningsfysiologi, hjärta, kärl, nutrition och allt vet vad. Ganska skoj ändå, om det inte vore för alla joner, ATP och andra små grundämnen som ska hoppa in och finnas överallt i hela kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0