Kaloriräknardag

Ångest om något! I skolan har vi fått i uppgift att räkna ut exakt vad och hur mycket (i gram!) som vi stoppar i oss hela dagarna, i 3 dagar. Det känns inte som om jag äter så himla mycket. Men det är ju hur mycket som helst när man till och med skriver upp hur många gram smör man har på mackan! Men, riktigt intressant ändå. Det får en att tänka till lite. "Ähh jag skippar nog den där chokladbiten, och jag går förresten till tåget istället för att ta bussen..." Bra för mig skulle jag säga. Det här behöver jag. Jag längtar efter en drömkropp just nu. Hoppas den önskan slagit in om 9 veckor, i alla fall till hälften! MEN. Min önskan, min lag. Det här ska jag greja med träning, imorgon forsätter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0