Fett

Det här är livet! Så himla skönt att träna igen, och det är bara såå roligt i skolan. Idag hade halva klassen pulsspinning på Friskis i en timme, och hjälp vilken hög maxpuls jag tror att jag har. Kanske ska ta reda på den snart med ett syreupptagningstest? Har dock sett några stackars klasskompisar göra detta och det ser ju olidligt jobbigt ut!
Igår mätte vi fettprocent på lite olika kroppsdelar med någon mätare. Ångest?! Haha lite kanske. Efter det ställde jag mig på löpbandet för att testa 2 km på tid. Det gick väl bra, jag hade nog tokhög puls men det gick an ändå. Jag ska verkligen träna upp kondisen! För att springa ute är ju inte direkt lättare...

Nu måste jag kila, ska till kista med syster och äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0