Glöm inte beach 2009 förtusan

Är hemma ensam i lägenheten nu, Kristoffer är på konferens med jobbet. Tur att jag trivs så bra här i alla fall, så fint och så mysigt som vi har det. Sjukt att vi fått denna lägenhet egentligen! Kan inte säga annat än underbart.

I skolan har vi som jag tidigare nämnt Tema Träning. Jag har väl tränat i 4 veckor nu ca 3ggr/vecka, och det känns faktiskt som om det ger resultat, även om jag knappast ändrat på kosten eller så. Dock måste det bli lite skärpning vad gäller upplägget av mitt träningsschema. Har i stort sett bara tränat kondition hittills, men det är egentligen styrka som borde vara ett mål att prioritera för min del. Därför blir det ändring på detta nu. Jag ska lära mig att träna på gym, 2-3 ggr/vecka plus kondition på det. Förra veckan gjorde vi maxtester på gymmet, gissa om jag hade träningsvärk i mina klena armar. Nej nu jäklar blir det hårdträning! Beach 2009 har vi ju lovat i år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0