Packning!

Hade tenta imorse och det gick bra måste jag säga! Känns så skönt. Därefter lunchade jag och Maria lite, sedan tränade jag. Löpband som vanligt. Endast 4 km med lite intervaller då jag fick håll som tusan! Har fått det de senaste träningspassen, och jag hatar det.

Nu måste jag verkligen packa! Ska hämta nyckeln imorgon och sedan flyttar vi på kvällen + på lördag!
Iiiiiiiiiih!! Längtan.




TIPS från Wikipedia!

Förhindra håll:

Förbättra konditionen

Begränsa konsumtion av mat och dryck två till tre timmar före träning

Drick vatten i förtid för att förhindra muskelkramp

Värm upp ordentligt

Öka träningens intensitet gradvis

Andas in endast med näsan och ut med munnen när du tränar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0